Alla inlägg den 13 november 2015

Av Niklas - 13 november 2015 02:44

I somras pratade jag med en polis som sa att med det yrket jag hade med ungdomar kunde jag se en skillnad många år framåt för en ungdom möjligtvis och kanske inte just idag. Jag hoppades att det han sade stämde, med facit i hand idag kan jag ge han rätt.

Jag har jobbat med en ungdom som haft en utmanande problematik under lång tid och som gett mig så mycket glädje de senaste dagarna. Den senaste tiden har ungdomen och jag haft väldigt givande samtal men nu har de kommit till ett slut.
Någon har sagt att det handlar om att man ger mycket av sig själv med att jobba med människor och jag måste ge personen rätt men man får mycket också.
Jag tackar för den lärdomen du har givit ,och och tar den med mig och hoppas att vi ses igen senare i livet min vän!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards